emneozdn 3 ay 23 günlük bebeğim huzursuz sürekli ağlamalı bi haldeyiz dün acile gittik lama yaptılar rahattı gece tekrar başladı ağlamalar mama içmiyor emmiyor mamayı beğenmiyor olabilirmi değiştirmeliyim yaşayan varmı
tpbm1710 emneozdn 12. Hafta atağında olabilir mama reddi meme reddi uyku gerilemesi olurmuş bazen benim bebeğimde almıyor mama ilgisini dağıtıyorum biraz keyiflendiriyorum sonra alıyor öyle deneseniz ağlarken kim ağzına bir şey verilsin ister ki Hangi mamayı kullanıyorsunuz
dilara2442 emneozdn bizde yaşadık aynı dönemlerde sanırım uyurken mama vermeyi deneyin biz o şekilde yedirebildik 1 hafta kadar sürdü sonra normale döndü
aysegul_my emneozdn arkadaşimin kizida 3 bucuk aylikken yapmiş oyle yemiyo cok az yediriyorum diyodu acıksa yerdi boşver düzelir dedik şuan 4 ayin icinde düzelmiş
emneozdn Doktot mamasına pekmez atmamızı söledi pekmez yokşuk verirmi kaç saate bir yer acaba sormayı unuttm
dilara2442 emneozdn geçici bi süreç ama mama değişikliğini ben bu süreçte denedim daha kötü oldu tabi her bebek aynı değil ama en fazla 15 gün sürüyomuş sabredin biraz daha büyümek kolay değil onlar içinde 🌸🫠
Busniltos Uyku arasında vermeyi deneyin ben 3 ay boyunca o sekılde besledım. Cok sukur yeni duzeldi. Bir de biberonunuzun akış hızını bir tık arttırmanızı öneriirm. Ben o sekılde cözüme kavustum
emneozdn lidokain normal düzenimizdeyekn baya çiş yapıyoduda şndş yemeyince bilemedim yemiyo ama mutlu ama kilosu 6400
lidokain emneozdn kilosu doğum kilosuna göre nasıl bilemem ama 3 aylık bebek için iyi . Aç olsa huzursuz olr. Mesela benim oğlum 4.ayda 4900 flandi üstelik baya iyiydi doğum kilosu
dilara2442 emneozdn sıkma canını geçecek çiş gayet iyi yapıyomuş aslında biri biberon akışı demiş onu denemediysen faydası olabilir üzme kendini bide ben bebek arabasına koyup dışarıda yediriyodum bunuda deneyebilirsin açık hava uykuyada yemeyede etkili gibi