pasaklisinkukuli gizarem möllers kullanıyoruz hafta içi bşr çay kaşıgı hafta sonu yok .3 ay içinde bitecek bozukuyormuş o yüzden arada ben de içiyorum
yokolmaz pasaklisinkukuli mollers bendede var 8 yaşındaki ogluma kullaniyrum ama ,18 aylık oğlumda var ,3 yaş altı kullanılmaz yaziyor.
Buglem22 yokolmaz benim kızım da 18aylik ama doktoru balık yağı falan vermedi hatta sordum gerek yok dedi sonra hastalandı devlet hastanesine götürdüm onada sordum oda gerek olmadığını söyledi acaba ben mi alıp kullansam