Merhaba tatlı anneler yıkanabilir bebek bezi kullanıyorum ve pisik postunu görünce paylasim yapmak aklıma geldi. Eskiden annelerimizin bağladığı bezlerin cirtli modern halleri çıktı haftada bir kez makineye atıyorsunuz mis gibi cikiyor. Eskisi gibi kaynatma filan yok. Hiç zahmeti yok sızdırma yok hatta hazır bezde oldu onda olmadı pişik kremi kullanma derdi bitti çünkü olmuyor 🤗 hem bebeğime kimyasal değmemiş oluyor hem cevreye zarar gelmemiş oluyor hem de daha ekonomik. Bir bebekten 2 yılda 2 tona yakın bebek bezi çıkıyormuş ve ilk kullanılan bebek bezi hala doğaya karışmamış. Liner denilen ara bezler var bu ıslak mendil kumaşı gibi düşünün iç bezin üstüne onu koyuyorsunuz kakasını yaptıysa onunla alıp o bezle çöpe atıyorsunuz ya da klozete kalani da banyodaki seleye bu kadar basit mutlaka öneririm başlarda korkuyordum ben tembelim yapamam diye ama inanin başlayınca insan kendini çok iyi hissediyor 🤗 Instagram'da ve facete yikanabilirbebekbezi sayfaları var oralarda tüm detaylar mevcut neden ünlüler televizyonlar bu konuya deginmiyor anlamış degilim.