Halimes5757 10 buçuk aylıkken yürümeye başladı
Teyze ,bebek,hadi, cıs,al, dede,abi,at,attı,dayı,anneanne , arkadasi var ona ismi ile sesleniyor
Komutta alıyor bir nesneyi getir ya da babaya götür dediğimizde yapıyor, oyuncaklarını uyut diyince dizine yatırıp piş piş yapıyor , hop hop yap diyince ziplamaya çalışıyor
Sen yat uyu diyince başını yastığa koyup ee ee diyip elini pit pit karnına vuruyor 😂 çorabını giy diyince çorabı giymeye çalışıyor