adairem Ben kullanmaya korkuyorum bebeğe bir zararı olur mu süt aracılığı ile kullanıyor musunuz süt artırmaya ihtiyacım var
Aslaninannesi26 adairem ben kullandım doktor önermişti zaten ve çok etkisini gördüm. Üzerinde sabah öğle akşam 2şer tablet yazıyordu. Ben sabah akşam 2 şer aldım o da yetiyordu.
Hayymoomm adairem 2 kutu kullandım ilk kutuda etkisini gördüm 2.de sütüm kesildi kullandım ama bi etkisi olmadı bu süt işi bence genetik vücutla alakalı 7 aylık şimdi 1 aydır mama yiyor ama size etkisi olur belki denemekte fayda var
adairem Aslaninannesi26 yaa teşekkür ederim deneyeceğim aslında önce kullandım bir süre ama korktum zararı olur mu diye
Hayymoomm adairem içi rahat etmiyor insanın sen yine elinden geleni yap inşallah artar sütün şifa olsun bebeğe