Oğlum 7 bucuk aylık. Desteksiz yere indirdiğimde durmuyor. Daha doğrusu ya bişeyleri yakalamaya calısıyor ya oturdugu yerde zıplıyor poposunu hoplatıyor sonra sağa sola yüzüstü yapışıyor. Acaba hareketli oldugu icin mi duramıyor yoksa oturmayla ilgili problem mi var anlamadım. Kızımın fotolarına bakıyorum o 7 aylıkken gayet sabit dik oturuyor. Hatta arkasına yastık koyuyordum düşerse kafasını çarpmasın diye o kadar. Ama oglum duramıyor eli kolu sağa sola gidiyor devamlı hiçbişey yapamazsa ayaklarını yakalamaya calısıyor zıplıyor. Bu oturamama ile ilgili problem mi yoksa hareketli olmasından mı kaynaklı?