Arkadaşlar merhaba bebeğimin burnunu günde belki 10 kere temizliyorumdur 2 saatte bir temizliyorum gece gündüz. Ama ona rağmen hırıltılı nefes alıyor bazen hatta burnunu temizlememe rağmen sonrasında yine böyle devam ediyor ve çabuk tıkanıyor burnu. Hasta olduğunu düşünerek dün çocuk doktoruna götürdüm bir sorun olmadığını bebeğin gayet keyifli göründüğünü hasta olmadığını söyledi. Burnu tıkandığı için öyle oluyordur dedi ama zaten sık sık temizliyorum. Bu kadar sık burnu tıkanıyor mu sizin bebeklerinizin de? Yanlış mı burun temizliği yapıyorum diye internetten video bile izledim bir kaç kere ama doğru yapıyorum. Serum izotonik ile temizleyip üzerine bir de otribebe ile çekiyorum. Ne yapmalıyım anlamadım kafayı yiyeceğim doktora da götürdüm sorun yok diyor