hellbutterfly Kızlar bebeğim 4 aylık ve kaka yaparken inanılmaz derecede ağlıyor. Makatına baktım çatlak falan yok. Kakasında da kan yok zaten ama çok fena ağlıyor ter içinde kalıyor yavrum. Böyle olan var mı ?
falconsw hellbutterfly benim kızımda kabız olduğu zaman ağlayarak yapıyor . Dün ağlaya ağlaya yaptı 🥺
hellbutterfly pasaklisinkukuli eskiden ağlamıyordu ya son 2-3 kakada ağlıyor çok fena anlamadım niye. Makat darlığı varsa tedavisi kolay mı
pasaklisinkukuli hellbutterfly bilmiyorum canım takip ettiğim bi cocuk doktoruna bu soru soruldu kaka yaparken bebek zorlanıyorsa makat darlıgı var mı bakmak lazım dedi ama sürekli değilse belki kabız olmuştur zeytinyağ içir bi gözlemle