Selam hanımlar bebeğim 1 yasında gireli 1 ay oldu sabah kalkınca ve aksam yatarken mama rutinimizdi bizim dün aksam bi süt denedim içmedi sonra mama yaptım onuda içmedi sabah kalkınca yaptım tadına baktı bıraktı içmek istemedi sebep ne olabilir yani mamamı istemiyo artık anlamadım