Dryaanr biz 2 aylığız ama kucakta durmak istiyordu bende tekim gazda varsı hamakla rahat ettim gündüz beş dakika beş dakika uyuyordu simdi sallarken ederken en azından yarım saat bi saat uyuyor orda elimle sallarken yemeğimi yiyorum bazen kendi sallandıkca uykuya dalıyor bize iyi geldi acıkcası. Her bebek sallanmayı sever eskidende çingene salıncağı yaparlarmış hep cocuklar öyle sallanırmıs dururmus simdide böyle hamaklar var :) araştırın bakın alanların yorumlarına da belki ihtiyacınız olan budur sizinde