1anne yok canım onu düzenli kullanman önemli sancısı olunca verdiğinde pek faydası olmaz çünkü gaz damlası değil. Probiyotik ve yaklaşık 10 güne düzenli kullanımda etkisini gösterir ve bağırsak düzenleyicidir. Benim bebişim 2,5 aylık 45 günlüktü kullanmaya başladım 6 ayına kadar kullanmayı planlıyorum inşallah