Merhaba sevgili anneler🌸
3 ay 20 günlük bir kız bebeğim var. Üç gündür uyku gerilemesi atağı yaşıyoruz. Gece yatmak bilmiyor gündüz uyanmak bilmiyor 🥲 Önceden akşam 20:30 gibi gece uykusuna yatıyordu sabah da 7-8 gibi uyanıyordu gün içinde 3-4 uyku yapıyordu her şey çok güzeldi 🥹şimdi gece uykusuna geçemiyor, gece 12’den sonra uyutabiliyorum zar zor bir de nerdeyse her saat başı uyanıyor sabah da 11’e kadar uyuyor. O saate kadar uyumasını istemiyorum çünkü gündüz uykuları hep mahvoluyor. Zaten iştahı da iyice azaldı gerçekten çok zormuş.
Siz bu dönemlerde nasıl bir yol izlediniz? bu süreci daha kolay nasıl atlatabilirim? Önerilerinize ihtiyacım var 🌸