birprensesanesi !(https://) bebegim 45 günlük yüzü böyle oldu neden acaba doktora götürücem ama korkuyorum birşey çıkıcak diye😔ne yapmam lazım canım anneler🌼
Melahat-duyar5151 birprensesanesi benim de 4 aylik bebegim var onun da yuzunde bir anda cikti bende bilmiyorum neden ciktigini
Aryamlinamom birprensesanesi merhaba çok Besin alerjisi bebek annesiyim , Besin alerjisine benzettim ama tabi doktor daha iyi bilir değişik birşeyler yediniz mi
sessi birprensesanesi bizdede böyle şeyler çıkmıştı alerji dedi tahin süt vesüt ürünleri yeme dedi bende yemedim birde laktaz enzimi kullandık geçti çok şükür
Bugleminannesi28 birprensesanesi atopik dermatit yani hassas bir cilt bebeği çok opmeyin veya çamaşırlarını yikiyorsaniz yumuşatıcı deterjani na dikkat edin aynı zamanda evi çok sıcak tutmayın mustela el yüz kremi var veya bephantol ikisinden biri al ve kullan canım
Bozli Besin alerjisi doktora getirmeni tavsiye ederim neye alerjisi olduğunu bilmen gerekiyor benim oğlumda aynıydı ilk yüzünde kızarıklık olmuştu süt ürünleri alerjisi vardı emzirdiğini için süt ürünleri tüketmiyordum
birprensesanesi Bozli hangi bölüme götürebilirim acaba😔birde ne yapıyorlar kan falanmı alıyorlar canım
birprensesanesi roxy dalan kullandım çamaşırlarına bahar esintisi yazanı çamaşırlarda kalıntı bıraktı ondan oldu diye düşündüm hemen sıvı yenidoğan aldım ama neden olur acaba😔
Bozli Çocuk aleri uzmanına gidiyorum ben Çanakkale’de Ercan nain sosyal medyadan bakabilirsin kolundan yapıyor testi küçük küçük plastik bişey dokunduruyor neye alerjisi olduğu onda cıkıyor
Melahat-duyar5151 Bozli benim 4 yaşinda kizim da var onun bebekken alerjisi cikmisti maya kullandik 6 aydan once alerji testi yapmiyolar doktor ablasinda varsa bunda da olma olasiligi yuksek dedi
birprensesanesi Aryamlinamom yok canım yememiştim normal şeyler mustela sür dedi doktor her bebekte oluyor dedi besin alerjisi nedir acaba kötü birşeymi ki sadece yüz kısmında var birde
Aryamlinamom birprensesanesi kötü birsey değil tabiki canım bazı bebeklerde bu şekil cilt tepkili olabiliyor kızım da da 1 aylıkken oldu ama anlamamıştık tabi sonra 6 aylıkken teşhis koyuldu
birprensesanesi sessi hangi bölüme gittiniz ne yaptılar birde kan vs aldılarmı çok küçük 45 günlük korkuyorum açıkçası😔
birprensesanesi Aryamlinamom şuan azaldı gibi doktora gitmedim ama prof tanıdığımıza sordum mustela krem sür geçer her bebekte oluyor dedi napsam ki hangi bölüme gidiyim
sessi birprensesanesi ben özelde çocuk doktoruna gidiyorum kana gerek duymadı doktorumuz ilk akla gelen süt ve süt ürünlerini bıraktırmak oluyormuş geçmezse araştırılıyormuş. Birde nemlendirici sürmemi istemişti
birprensesanesi Bugleminannesi28 mustela söyledi doktor onu sürüyorum canım kimseye öptürmüyorum detarjandan olmuş olabilir ama dalan roxy toz kullanıyordum onu bırakıp sıvı olana geçtim