Arkadaşlar merhaba
9 aylık bir bebişim var bu zamana kadar can bebe kullandım hiç bi sıkıntımız yoktu fakat artık geceleri bebeğim daha fazla tuvaletini yaptığı için sabahları ıslak uyanmaya başladı.
Önerebileceğiniz taşırmayan bez markası var mı acaba şimdiden teşekkürler 😊 ☺️