Kızlar bebeğim 5 aylık oldu ve ben hasta oldum be bu hastalık sırasında sütüm kesilirdi ve asla ekisi gibi değil sütüm yetmiyordu o yüzden bebeğim uyumuyordu bende mama verdim sütümü arttırmak için ne yaptıysam asla olmuyor olmayınca olmuyormus bunu anladım esama aldık beğenmedi bebelac önerdi bi arkadaşım biraz ilk zamanlar içti şimdi onu da beğenmiyor biberonun ucuyla oynuyor emmiyor kaşıkla içiremiyorum biberonun ucuyla dişlerini kaşıyor ne yapmam lazım ek gıdaya geçemem alerjik bi çocuk doktora göre hareket ediyorum böyle benim gibi bu sorunu yaşayan oldumu ?