Merhaba benim kizimda sut ve sut ürünlerine alerjisi çıktı , doğduğunda beri isel gibi yapıyordu ve gürültülü şekilde ilk kan testi verdik testte hiç bişey çıkmadı fakat bu 3 aya girdigimizde nusk etti , herhalde ağlama krizleri huysuzluk kakada sümüksü yapı( kaka da sumuksu devam ediyor) şuanda süt ve süt ürünleri kullanmıyorum ama 2 gündür ağlama krizlerimi tekrardan başladı bana diyet programı varsa gönderebilir misiniz , biberona nasıl alistirdiniz