Arya1212 bir haftayı geçmişti gelmesi. Siz bol bol sağın 2 saatte bir, zaten mama da verirler yetmezse.
Sıcak duş da masaj yapın sonra sağın sıcak havlu koyun bekletin. Dut kurusu çayı, kuru incir, tahin, pekmez, tahin helvası, komposto için ve incir uyutmasi tatlısı yapsinlar onu yiyin. Zamanla düzene girecek 🌸
Şu an değil ama ilerleyen zamanlarda bulgur ve soğan da yiyin.
Boza da güzel süt yapıyor tam da mevsimi.
Bunlar dışında kesinlikle bool su en en en önemlisi günde 3-4 litre su icmelisin ve stresten uzak durmalısın. Stres yaptıkça iş zorlaşıyor. Bende kafama çok taktım hatta bebeğim en fazla 3-4 ay emer emerse sonra kesilir sütüm diyordum kendi kendime. Göğsümü tutamadi önce sagdim sonra silikon uc ile emzirmeye başladım, 2. Ayda onuda bıraktı normal emmeye başladı. Sürekli doydu mu doymadı mi sütüm yok mu diye diye olan sütte azalır oldu. Sonra hiç takmamaya başladım. 7. Aya girdik ve maşallah ilk ay dışında nerdeyse hiç mama vermedim diyebilirim. Her ay da 1 kg aldı düzenli en az bazen daha da fazla. Sürekli de emip duran bir bebek. Kesinlikle stres çok etkiliyor sütüm var ve bebeğime yetecek de 💓
Hayırlı evlat olsun sağlıkla büyüsün inşallah bir an evvel evinize hep birlikte dönersiniz 🌸