hdhdhd büyük ihtimalle gazdan dolayı ağlıyordur. Tam da 10.günde bizde de aynı şeyler oldu. Morarak ağlıyordu. Kucağımızda ritmik hareketlerle susturup, sırtıma karnına sıcak havlu koyduk. Gaz masajları yaptık. Bir iki kez öyle sakinleştirdik sonra damla kullanmaya başladık. Ben de rezene içiyorum her gün. Mide gazı ile dakikalarca uğraşıyoruz her emmeden sonra. Nispeten daha rahatız. Gazını hemen çıkarmayabilir. Ama ufak tefek yatıştıracak şeyler yapabilirsiniz. Burnu tıkalı olabilir bundan dolayı açtır ememiyordur belki