Kizlar merhaba, hipp in ya da başka bir markanın 4. Aydan itibaren kullanılan kaşık maması ve meyve puresini kullanınız var mı, bebeğim sadece mama ile besleniyor anne sütü almıyor, yavaş yavaş beşinci ayda yoğurt tadinlarina baslicaz dedi doktorumuz, gittiğimde danisicam bu kaşık mamasiyla meyve püresini de, şuan 4 ay 9 günlük , önerir misiniz memnun musunuz, yorumlarınızı bekliyorum annelerim 😊