Bykozn boşuna hastaneye götürüp o pisliğin içine sokmayın derim kendiniz gözlemleyin kuru mu öksürüyor başka ne gibi belirtileri var çünkü doktor bisey yapmayacak benim bebeğimde de 1 aylıkken ateş arada öksürme durumu vardı boşu boşuna kan alıp canını yaktılar hicbisey çıkmadı üstüne küveze almak istediler önlem amaçlı sitrese girdim