Evet arkadaşlar beklenen an geldi oğlumda salgına yakalandı. Önce ben hastalandım geçmemesi için çok çabaladım ama malesef geçti. Maske taksam da geçerdi değil mi yine de. Çünkü maske yoktu evde bulamadım. Ben de öksürük ateş vardı. Şimdi oğlum öksürüyor ve ateşi 37,5 37,8 falan. Yüzünü yıkadım üstünü çıkardım. Calpol içirdim sabah 9 da doktora götüreceğiz randevu aldık. Başka ne yapabilirim ? Bu hastalık ne olabilir bütün millet kırılıyor