minik_sercemm daha cok kucuk bebegin belki actir yine dene benim kizim mamayla besleniyordu hic oyle 2-3 saatte bir olmadi valla habire yiyordu doktorlara hemsirelere bile danismistim ne kadar istiosa ver demislerdi.kakasini yapti mi biraz karnina masaj yap ayaklarini karnina geri cek birak ayaginda bide hizli hizli salliosan yapma daha cok sersemler kucaginda dene ne bilim gogsunde uyutmayi dene ben o zamanlar her golu deniodum dizlerimde bile uyutmuslugum var