Adile_ok Bebeğim çok aç olmasına rağmen hıçkırıyor yanlışım varsa düzeltin bizde bebeğim hıçkırması midesinin genişlemesi demek ama benim oğlum 8 aylık 7800gr iştahı hiç yok ne yaptıysam iştahını açamıyorum açken günde 2 defa hıçkırması normalmi acaba
153s34 Adile_ok normaldir tabi. Bizler her zaman illa bsy yiyip ictigimizde mi hiçkiriyoruz 🙂 suan sizin oglunuz icin de gecerli midir blmiyorum ama (8aylik olmasndan dolayi) çişini yaptigi zamanda hiçkirik tutar derlermis ya belkide ondandir. Arada bezinide kontrol edin bnce 😂