BirPrensAnnesi___ Çıldıricam artık saat kaç oldu hala uyumuyor napicam ben gerçi bu saatte uyanık anne varımdır bilmiyorum da çaresizim 1 gün sonra 1 yaşında neden hala böyle anlamıyorum büyüdükçe duzelir diyorum ama sadece demekle kalıyorum daha da beter oluyor
1bocek2017bircicek2023 BirPrensAnnesi___ ne zaman bırakırsan o zaman uyuyor ben aynı durumu 7 aylikkken yaşadım kalktım dedim bir daha ayakta sallamak yok o gün bugündür geceleri çok güzel uyuyor keşke alıştırmasaydim en başta diye çok pişmanlık çektim
BirPrensAnnesi___ 1bocek2017bircicek2023 bende pişmanım alistirdigima ama inanın ne kucakta ne beşikte uyumuyor birkaç kez kendimce uyku eğitimi denedim ama beşiğine koyunca ayağa kalkıyor yatirinca ağlıyor o yüzden mecburen ayakta sallıyorum siz nasıl bıraktınız
Kuskonar 1bocek2017bircicek2023 merhaba , peki sallamayi biraktiktan sonra nasıl uyutmayi denediniz ?