Sedaekrem Oğlum 2 yasında (otızm) kreşte ayakta sallanmayı bıraktıktan sonra uyumamaya basladı ayaktada sallanmak ıstemıyor artık zaten uyumamssı çok cNımı sıkıyor evde uyuyor bende calısan anneyım