romanbarbie 0.100 Sonuç bu hamile değilim değil mi ? Laborant arkadaşım hamile sonucu diyor. Öncesinde hep <0.100 yazıyordu bunda böyle hamile değilim demi kızlar
eda-1amine romanbarbie hamile değilsiniz malesef sıfır yazan yer 5 ve daha yüksek olması lazım söz adet olamaya yakinsiniz
romanbarbie eda-1amine @Beyzazmr oh çok şükür kızlar antidepresanlar kullanıyorum suan çok sıkıntı çekerdim yoksa 🙏