2 aylık bebeğim 3 günde bir kaka yapıyor ama 2. Günden itibaren rahatsız olmaya başlıyor. Gece uykuda zorlanıyor vs. Gaz ilacı kullanıyoruz gaz çıkarıyor. Rezene içiyorum her gün mutlaka. Ama bebeğim çok ağlıyor. Siz ne yapıyorsunuz böyle durumlarda?