Lilysa bu durumlarda ağız yaralari olabilirmiş veya kulağında bir problem olabilirmis, çene hareket ettikçe kulağa vuruyor çünkü. Eğer her şeyi doğru yapıyorsanız, gazının olmadığına eminseniz ve biberondan süt akışı az veya gereginden fazla gelmiyorsa doktora goturmekte fayda var. Bir de mesela bebekler beslenirken konfor bekliyor, rahatlik bekliyor. Ben bir kere emzirirken ne de olsa sesi cikmaz şu saçındaki konaklari tarayayim dedim, rahatsiz oldu tabii emmeyi birakti sonraki iki gün aglaya sizlaya aldi memeyi😔 bence rahatini bozdugum icin yine rahat edemeyeceğini dusundu gibi geliyor bana bilemedim. Fikirlerimi sunayim dedim