Kızlar gecen hafta bebegimin ateşi hiç düşmedi inatçı ates diye kosaraj acile gittim kanda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandık bugun bitti ve bugün de öksürük başladı bunun için de acile gideyimmi ortalık salgın dolu ne yapabilirim korkuyorum bronşit olur diye akıl verin lütfen şuan uyudu horluyor gibi ses çıkıyor burnunu temizlerim hava veririm burun nemlendirici sürerim ama hala aynı