Yigittt Zeynepyagmur bol bol su ic, dereotu,rezene cayi, sogan, bn genelde bol bol su içiyorum öyle normel yerim herşeyden
Zeyyy Zeynepyagmur ben rezene içiyorum bide dut kurusu yemiştim ilk aylar faydasını görmüştüm birde ben yapmadım ama dut kurusunu kaynatıp suyunu için diyo nette bakmıştım onu da deneyebilirsiniz ve herkesin dediği gibi gün de 3lt su bol sütleriniz olsun inşallah 😍
Kusmukluana Cennet hurması baya arttırdı benim sütümü bu aralarda mevsimi bol bol yiyin etkisini görürsünüz inşallah
YagmurunAnnesi Buru da birisi Dut kurusundan bahsetmisti. Sütünün 1 hafta da cogaldigini soylemistia.
Berraginannesipinar Elfidam ben dün denemeden bilemem diyerek korkarak yedim çok şükür hala sancımız yok galiba yapmayacak😂😂
Uykusuzanne Drottin Ben bugün yedim ondan mı bilmiyorum ama inanılmaz sütüm var cennet hurması farkedilir derece de artıyor mu
Nillerd Süt yapan yiyeceklere ve içeceklere inanmıyorum çünkü süt yapan şey hormon. Beyninizi sütüm var diye telkin edin ve sürekli emzirin, bişey aramaya kalmaz.
Hazalss Bulgur pilavı yediğimde elim göğsüme çarpınca sütler akıyordu ama gazdan duramıyorduk. Dereotu,hurma,humana still tea,kabak tatlısı 👍😊