birminikkuzeycik
Probiyotik olduğu icin kullanıyoruz gaza da iyi geliyo diyorlar ama gözle görülür bir etkisini görmedim. Yani genel olarak gazlı bir bebek degildi zaten . Ama
bi gun süte karıştırıp verdim sonra kiyamet koptu yani çok ağladı, gazi olamaz diyorum biogaio verdim diyorum ama neden ağladı öyle bilmiyorum, belki hemen etki etmedi belki başka biseydi