Esra36 fadikada peki ateşi artar mı zararı var mı. Elleri sürekli ağzında geceleri huysuz . Alt dişinin damagi jiletle çizik gibi. Elimi koyunca keskin bişey geliyor.
fadikada Esra36 🥰 dişi geliyor miniğin korkmayın diş ateşi genelde 38 i geçmez (bazı bebekler hariç) huzursuzluğu gayet normal canı yanıyor
Esra36 fadikada Allah razı olsun gece gece üşenmeyip cevap verdiniz güzel anne ❤️❤️ evlatlarımızı bağışlasın size rabbim
Esra36 HappyQueen son kez bişey sorayım sırf ateşi çıkmasın diye . Üzerine hiç bir şey atmadım. Bir de sadece üstünde bezi var