Ben de çoraplı yatırıyorum doğduğundan beri evin içi 25 dereceden düşmez ama benim bebeğim üstünü örtmeyi sevmeyen bir bebek gece 2738821 defa üzerini örtüyorum resmen o yüzden çıkarmıyorum çorabını gün içinde oynarken çıkarıyorum masaj yapıyorum havalandırıyorum