Bykozn Aslında çok fazla vermeme gerek yok 3 4 kilo fazlam var salı günü kırkımiz çıkacak inşallah emziriyorum ve yemegi kesemem çünkü sütüm şuan bebeğime tam yetiyor ama bu kiloyu da vermezsem daha sonra vermek çok zor olur varmı önereceğiniz bisey