Merhaba
11 aylık bebeğim var ek gıda döneminden beri hiçbir şeyi severek isteyerek yemiyo aşırı iştahsız bebeğim napcam bilmiyorum kendi yemesi için müsade ediyorum önüne koyuyorm ya hepsini yere atıyor yada bir kaç lokma ağzına koyup oyun yapıyor.Kendim yedirmek isteyince de ağzını açmıyo kafasını sağa sola atıyor aglamaua başlıyor oyalansn dikkati dağılsın diye oyuncak veriyorm şarkılar söyleyip oyun kuruyorum onda da bir kaç kaşık yiyo hemen sıkılıp istemiyo her şeyi reddediyor ağzından geri çıkarıyo bazen ekran açmak zorunda bile kalıyorum sırf bir iki lokma bisy yesin alissn diye ama onda da yine bir kaç kaşık yiyp devam etmek istemiyor benle aynı durumu yaşayan var mo ne yapabilirim yada geçici bir süreç mi düzelir mi böyle mi devam eder . Sütüm de az yani anne sütü ile doymuyo o kdr karnı çok aç olsa bile bir kaç kaşık yiyp bırakıyor.Tecrubeli anneler yada fikri olanlar dönüş yaparsa sevinirim.