Gokcekiz2023 Artık kıyafetlere yetişemiyorum , apartman dairesin de ikinci katta yaşıyorum balkona da kıyafet seremiyorum evimde küçük 2+1 , kendimi sıkıp kurutma makinası almaya karar verdim ama ikilemde kaldım kullanan arkadaşlar var mıdır ?
Beraninannesii Gokcekiz2023 Bende Hoover 9kg ısı pompalı kullanıyorum çok memnunum. Yengemde Arçelik yoğuşmalı var banyoda buhar ve duvarlarda terleme yapıyor benimkinde öyle bir problem yok.
masmavili Gokcekiz2023 Ben Grundig aldım daha yeni 1 ay olmadı ama çok memnunum gerçekten çok büyük rahatlık
miralpegeninannesiii Bende bebeğim olduktan sonra evimde küçük olduğu için aldım.Samsung 9 kilo ısı pompalı çok memnunum enerji olarakta çok az yakıyor resmen rahatlıkmış filtreden çıkan tozu gördükten sonra keşke daha önce alsaymışım dedim.