Eceerva Kızlar doğum sonrası sadece kalan göbek bildiğimiz ayva göbeği gibi olmaz mı. Benm karnım altı aylıkken ki gibi yukarı kadar şiş. Bebeğim de yedi aylık oldu ama hala aynı bı anormallik var sanki.
Meteninanasi Eceerva benim oğlum 20 aylık daha yeni bir kaç aydır toparlamaya başladı ama bu defa çok sarktı imkanınız yoksa evde kendi çabalarınızla egzersiz yaparsanız iyi olur
cinar00dawsan Benimde oyleydi hatta doktora icerde bitane unutmus olabilirmsiniz demistim Bir yildan sora kuculdu suan 2,5 yasinda yeni toparlandi diyeblrm merak etmeyin biraz zamn aliyor bunye dogum kilosu ws etken
babymomyy Benimki yediklerimden olan kilo değil o zaman normal dimi benimde aynı şekilde ve ben üzülüyordum sezeryan göbeği neyse de birde üst kısım şiş olunca sandım yediklerimden. Kızım daha dün 1 yaşına girdi 🥺
tombikinannesi Eceerva emzirenlerde rahim daha hızlı küçülüyo da o yüzden sordum bence bi muayene olun derim kilo olabilir belkide
motherisbackk Eceerva ben rahmime baktırdım küçülmüş. Ama yine de hamile gibiyim bebeğim de 8 aylık. Artık sinirim bozulduğu için korse takmaya başladım