Enerci Dun bugun adet baslama tarihim olmadim cok merak ediyorum evde 1 gun once (pzt)test yaptim biri bozuk cikti biri negatif yarin saglik ocagina gidip test yaptircam acaba hamilemiimdir
Nanem123 Enerci bende adetim bir gün gecikti test yaptım negatif çıktı 2.gün yaptı. Negatif 3 gün yaptım pozitif çıktı hadi hayırlısı
babymomyy Enerci regl me 2 gün kala testte görmüştüm kan da ise beta 42 filan di geç döllenme olmasına rağmen 🤣 regl 1-2 gün kala da belli olur balım kimisi de regl gecikince sen şansını dene yinede