Hanımlar iyi geceler ayy yıldım gerçekten yıldım yoruldum artık iki çocuğum var ikiside ne denediysem yok iyi olmuyolar birinin alerjik bronşiti var diğeri de salgın ateş öksürük perişan gurbette bir başıma eşim görevde tükendim yaa ağlamak istiyorum artık çok üzülüyorum neler neler kullanıyorum bu çocuklara yok napcam ben tavsiyelerinşzi benimle paylaşırmısınız.. Bi biri öksürüuo bir diğeri bronşit olan balgaöı atamıyo sürekli hıtıltılı napcam ben bilmiyorum artık