Elifaslan24 Merhaba arkadaşlar biz kabızlık sıkıntısı yaşıyoruz prematüre doğdu bebeğim mama kullanıyoruz 2 kere değiştirdik ama ara sıra hala kabız oluyor kayısıyı suda kaynatıp suyundan bir çay kaşığı icirsem zararı olur mu
Zinnetnur Elifaslan24 eczanelerde asit oranı düşük bebekler için zeytinyağı al onu kullam bendd öyle yapmıştım
burcu989_ Zeytinyağı ver bence en doğalı bence kayısı suyunu bilemedim benimki de yeni doğanda yapmadı ben onuda vermezdim de annem ve ananem verdi işe yaradı
Aslan6335 Zeytin yağıtla karnına masaj yapp ayaklarını hareket ettir ve 1 çay kaşığı zeytinyağı ver karnını aşşağıya doğru masaj yap gazı gidecektir dizlerini karnına doğru çek bırak çek bırak bisiklet sürer gibi hareket ettir
Elifaslan24 Aslan6335 teşekkür ederim önerin için ama söylediğin herşeyi denedim hala zorlandigi için kayısıyi kaynatın versem geçer mi acaba diye düşündüm
emektar @Elifaslan24 Ben doktorun önerisiyle Biogai ve Sabsımplex ilaçlarını kullandım bir dönem ama sonra bir probiyetiğe başladım onunla birlikte diğer iki ilacı bıraktım hem probiyotik bağırsaklarını düzene sokuyor ilk zamanlarda hergün beline kadar yapıyordu şimdi 3 günde bir yapıyor ama artık 2 aylık olduk bence probiyotik kullan hem senin hemde bebeğin rahatlığı için çok önemli yapamadıkça çok huysuzlaşıyorlar çünkü ben de mama kullanıyorum SMA Comfort.
emektar @Elifaslan24 Evet çok memnunum, öyle aşırı bir kilo aldırtmıyor bence gayet orantılı bir şekilde kilo alımı gerçekleştiriyor