Kevserakb Kızlar diş dönemindeyiz ağrımız çok huysuzuz hangisi daha etkili oluyor birazda olsa rahatlamaya
Nikita Kevserakb işinize karışmak istemem ama çocuk olduğu için içim el vermedi. Doktorlar hastalık zamanında bile zorda kalırsak kullanmamızı tavsiye ediyor. Tetagil falan mı kullansanız
biyiksiz_yorumcu Kevserakb o ayda calpol veriliyor fark nedir bilmiyorum ama doktor 2 yaşından önce önermiyorum demişti(parolu)
OptimusPrime Kevserakb pembe parol ile calpol aynı. Bebekken psrol verdi bize doktor çoğunlukla kullandım bende.
heygorl Bebekler calpol içiyor. Kilosunun yarısı kadar vereceksiniz. Mesela çocuk 8 kiloysa 4 ml vereceksinşz
biyiksiz_yorumcu Busbus03 inanın bilgim yok benimde doktorun neye göre önermediğini bende bilmiyorum😌
gencmom_ Kevserakb diş için calpol kullanabilirsin oda her zaman vermen iyi değil ateşi falan çıkınca ekstra dişi için jel kullanabilirsin
AlinaEmreHan1 Kevserakb calpol kullanıyorum ben ağrısı olduğu zamanlar İyi geliyor oğluma Diğerini kullanmamıştım