aslstc Kızım 3.5 aylıki çok gazlıydı 2.Ayında artık dayanamayıp ayağıma yatırdım ve bir anda uyudu sonra yster ki ağlama krizin girmesin diye sürekli sallayarak uyuttum suan ayağıma alıştı ve artık indirince uyanmaya başladı . Bu aralarda emerken uyuyor kıpırdatınca uyanıyor saatlerce memeyi bırakmıyor ben memeden çekiyorum çünkü çekmezsem bu sefer de uykusunu almış şekilde kalkıyor emip uyuyakaldıgında bile bir yere yatırsam uyanıyor sürekli ayağıma almam gerekiyor nasıl uyku eğitimi verebilirim
sultan1210 aslstc oğlum da 3 aylık ve gündüz uykusu hiç yok. Memede uyur yerine aldığım an uyanır ama gece uykumuz düzenli şükür 😢😅 ama gece 12 den aşağı uyumuyor
humakusu1 Uyku eğitimi için bence biraz erken. Önemli olan uyku saatlerine düzene koymanız. Bebeğiniz ileriki aylarda uyku rutinini sağlayacaktır, uyku eğitimleri bazen bebeği üzebiliyor o sebepten seçerken çok dikkatli olmalısınız.
aslstc humakusu1 Uykuya sürekli direniyor bir saat rutini bile oluşturamadım gaz geldiği an uykudan uyanıyor saatlerce uyanık duruyor ağlıyor