Seyda_gms Merhaba kızlar. Doğm yapalı 7 ay oldu ve lohusalıktan sonra hiç regl olmadım. İlk doğumumda da 1 sene 3 ay olmamıştım. Bu durumu yaşayan var mı özellikle emzirme döneminde. Herkeste farklı oluyor ama kimisinin süt koruyormuş sanırım