Alyaberenn doktor bence benim paniğimden fazla birşey dememiş olabilir ama sağlık ocağı yeterince beni korkutmuştu. İnanırmısınız yaşadıklarınızın aynısını yaşadım aylarca çocuğumu sevemedim hatta resimlerine bakıyorum bazen diyorum ki hatırlamıyorum bile o kadar psikolojim alt üst olmuştu. Elimde ölçü aletiyle sürekli çocuğun kafasını ölçüyordum eşim annem felan bana kızıyordu . Benim normalde panik atak ve anksiyetem var zaten sorun olmasa da ben küçücük şeyi elimde olmadan büyütüyorum bebeğimin başı da küçük dediler aylarca ne yaşadığımı bilmedim YouTube dan bütün mikrosefali bebekleri belirtilerini izler ağlardım sonra baktım benim psikolojim tamamen gidiyor ölçmeyi bıraktım. Rabbim büyük diyip Rabbime sığındım çok şükür minik minik olsa da büyüyor dedim . Böyle böyle rahatlamıştım taki bu ay kontrole gittiğimiz de 3 aydır hiç başının büyümediğini görene kadar. Yine başladı benim stres sıkıntı. Eğer minicik büyüme olsa takmazdım. Ama hiç büyümemiş. Rabbim çocuklarımızı sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah ama yine diyorum benim bebeğim erkek 5 aylıkken 41 sizin kız bebeği tabiki takip ettirin ama bence sizin bebeğin Allah’ın izniyle normal baş ölçüsü