2kiz Ozlemyoz rabbim verdiyse de bı bildiği vardır bence doğur aldırmak aklından bile geçmesin zaten rizkiyla gelir bundan sonra da daha tedbirli olman gerekiyor korunma yöntemleri açısından
mom-1 Barlaskooo 1 yıl cocuk yapma dedi sadece 2 yıl genel tabir ona bakılırsa bazısı 5 6 aylıkken de hamile kalıyo doguyor cocuk bi sekilde zaten ameliyatta aynı bölgeyi kesmiyo bi tık altını kesiyo benim doktorum sadece 1 yıl önermedi