burcu989_ Valla ben ilk ayda öyle bişey yaşadım çok acıkmıştı ve sütü çok emmişti çok korktum doktora sordum oda bebeklerin kusmaları normal burundan gelecek şekilde kusarsa takip et demişti şükür öyle bişey olmadı uzun süre aç kalıp çok içmiş olabilir
Neak nihangktg Biliyom inş öyledir mama yiyo ayağa alışmış baya full ayakta dolanıyo ondanda olmuş olabilirimi acaba
Neak nihangktg 3 aylık ilk defa oldu bide pmipirklym bgn dışarı ckrdm acaba üşüttümüşmü die kaldı aklmda