Hamilelikte 24 kilo alarak 95 le doğuma girmiştim. Oğlum 9 aylık ve ben şuan 67 kiloyum. Çok ödemim vardı ama çoğu oydu. Hiç spor yapmadım ama evde çok hareket halindeydim. Beni stres çok etkiledi lohusaligim berbat geçti. Sabahları aç karnına yeşil çay iciyodum kahvaltidan sonra rezene ve gün içinde kimyon çayı. Bebeğime süt olsun ve gaz yapmasın diyeydi aslında diğer ikisi. Kesinlikle akşam 7 den sonra hiç bir şey yeme sadece su iç. Ekmek yiyorsan bırak. Ben ekmeksiz asla doymuyorum ama çok aza indirdim. Her yemeğin yanında salata ye. 2. Bir tabak yemek yeme. Aralıklı oruç yapsan aslında sabah 11 akşam 6 beslensen baya bir kilo verirsin ben yapmadım bebeğim çok emen bir bebek olduğu için cesaret edemedim ama hedefim 60 kilo olduğu için bebeğim de ek gıdaya baya alıştığı için başlamayı düşünüyorum. Öncelikle kesinlikle fotoğrafını çek ayndan sağdan soldan önden dursun. Kendine bir gün belirle mesela ptesi kesin baslayacam de ve diyete başla paketli gıdalar yeme. Benim bir sürü kiyafetim olmamaya başlamısti çok hırs yaptım bu kiloları 9 ay boyunca değil 6 ay içinde verdim son 3 ayda toplasan 3 kilo anca vermişimdir. Spor yapabilirsen çok daha iyi olur bak ben yapmadım kilo verdim ama cildim sarkti