Meyveliburln Kızlar selam kızım 4 aylık olacak meme reddinin Nirvanasındayız biberondan içmeyi bilmiyor ve içemiyor bi kaç kez denedim bu aylarda memeyi destekleyecek kaşıkla verebileceğim bir mama var mı
Meyveliburln Meyveliburln 4. Ayında başlamak istiyorum eğer böyle bi mama varsa Önceden tabi bize nişasta pirinç unu verirlermiş onlar kaçınca ayda başlanıyor Bide iyice memeden kopsun istemiyorum sadece gece vermek istiyorum.
Zeze17 Meyveliburln merhaba. Benim bebeğim de aynı ayda red yaptı. Doktorumun yanlış yönlendirmesi ile mama başladım. Ve mamaya alışıp memeyi iyice bıraktı sütüm kesildi. Size tavsiyem mama başlamayın ve emmediğinde sütünüzü sağıp kaşık biberon ile verin. Süt çok değerli. Ben çok pişmanım