Oğlum 26 aylık aşırı hareketli ve isteklerini yerine getirmeyince saldırgan oluyor. Son bir haftadır her hayır yapma dediğim şeyde bana saldırıyor bir şeyler fırlatıyor ya da elleriyle vurmaya çalışıyor bu normal mi Allah aşkına benim gibi olan var mı . Aslında çok akıllı bir çocuk daha bu yaşında 10a kadar sayıyor arada karıştırsa da, ana renklerin hepsini tanıyor, üç-dört kelimelik cümleler kurabiliyor. Ama bu saldırganlığına bi anlam veremedim çok üzülüyorum. Bunu yaşayan var mı bi önerinizin var mı bu konuda ne yapabiliriz nasıl yaklaşabiliriz ona