_banuu0 neden klavunat vermiş bence çok kötü bir antibiyotik. Biz 2,5 aylıkken kullanmıştık başka bir marka, enfeksiyon o şekilde geçmişti. Antibiyotik kullanmanız gerekiyorsa yanında mutlaka probiyotik damla da kullanın, bağırsak gelişimini etkilemesin diye